דף הבית
נושאים כלליים

תוכנת קול סנטר




תוכנת קול סנטר לעסקים קטנים

כאשר עסק מעוניין לספק מענה טלפוני מושלם עבור קהל לקוחותיו, אין כל צל של ספק, כי הוא יידרש לרכוש מערכת תקשורת ברמה גבוהה שתאפשר לספק שירות שכזה. מערכות קול סנטר הן מערכות לניהול מרכזי שירות תקשורת של חברות מול לקוחותיהם. המערכת מפקחת על התקשורת שבין אנשי השירות של החברה ומנהלת את תנועת המתקשרים בזמן אמיתי ומנתבת אותם לפי תסריט שנקבע מראש. כמו כן מפיקה המערכת דוחות אודות תפוקת אנשי השירות, הלקוחות ועומס המתקשרים בכל רגע נתון. מערכות קול סנטר היו נפוצות בעבר רק בחברות גדולות, אבל בשנים האחרונות יש יותר ויותר חברות וארגונים קטנים יותר העושים שימוש במערכות קול סנטר.

הסיבות לשימוש ב קול סנטר בעסקים קטנים

מערכות קול סנטר לעסקים קטנים אינם מורכבים ואינם זקוקים למשאבי מערכת גדולים. מערכות קול סנטר לעסקים קטנים ובינוניים משתמשות במינימום משאבים של המערכת מצד אחד, אך מציעות תפוקה מקסימאלית. סיבה נוספת היא שבעבר היתה הכנסת תוכנת קול סנטר לעסקים גדולים תלוייה בהקצאת משאבי אנוש גדולים ובתחילת הדרך התגלו במערכות אלו תקלות שסירבלו את השירות. מערכות קול סנטר החדשות מאופיינות בהטמעה הרבה יותר פשוטה והן הרבה יותר אמינות ונוחות.

התאמת תוכנת קול סנטר לעסקים קטנים


בנוסף לכך תוכנת קול סנטר כיום מותאמות גם לדרישות של עסקים קטנים ובינוניים בצורה יעילה יותר. ערכות קול סנטר לעסקים קטנים ובינוניים יכולות לפקח בזמן אמיתי על כל השיחות הנכנסות, להפיק דוחות ביצוע ולעדכן את אנשי השירות אודות העומסים המרכזייה כדי שידעו לזרז את השירות ולקדם אותו על מנת שלא יווצרו תורים ארוכים מידי.

ניתוב שיחות בקול סנטר

תוכנת קול סנטר נותנת גם מענה בצורת מערכת של זיהוי וניתוב שיחות. המערכת יכולה לזהות את המתקשר על פי מספרו בתור ההמתנה או על פי מספר הטלפון שלו ולפי כך לנתב את השיחה שלו בתוך המערכת לנציג השירות המתאים או למחלקה המתאימה. המתקשר יכול גם להשאיר הודעה בתא קולי ולבקש כי יחזרו אליו מאוחר יותר.