דף הבית
נושאים כלליים

מרכזיה לעסקים




מדוע יש צורך בהתקנה של מרכזיה לעסקים?

יותר ויותר עסקים בישראל מבינים שעליהם להתקין מרכזיה בשטחם. הפתרון של מרכזיה לעסקים הוא כזה שאפשר לכנותו ממש פתרון טבעי. מדוע? ברוב בתי העסק, יש צורך בהפעלה של מספר קווי טלפון ולא אחד - אולם לציבור הרחב, מציגים רק קו טלפון אחד, בכדי לא להעמיס עליו במידע. התפקיד של מרכזיה לעסקים, הוא בעצם לנתב את השיחות השונות לשלוחות בבית העסק, כאשר השיחות צריכות להיות מנותבות במהירות וביעילות, והקווים כמובן צריכים להישמר תקינים לאורך זמן.

שיטת הפעולה של המרכזיה

בכדי להבין מדעו אתם צריכים מרכזיה לעסקים, חשוב להבין גם כיצד היא עובדת. כאשר יוצרים קשר עם המרכזיה, היא יודעת לזהות את הקו שיוצר עמה קשר. לאחר מכן, אפשר לבחור במספר שיטות ניתוב. אם תרצו, תוכלו להתקין במרכזיה מענה אוטומטי, ומערכת לניתוב שיחות, אשר תכווין את המתקשר לשלוחה שאליה הוא צריך לפנות. המרכזיה יכולה גם לספק שירות של מזכירה אלקטרונית, ולשמור הודעות שונות שאנשים ישאירו. מעבר לכך, מרכזיה לעסקים תוכל גם להעביר את המתקשר באופן מהיר למענה אנושי אם תרצו בכך, והמרכזיה יכולה אף לאסוף פרטים על הגורם שמתקשר, או לבקש ממנו להזין אותם. כך אפשר לחסוך בכוח אדם, ולבצע ניתוב מקצועי במיוחד.

כמה קווים צריך למרכזיה?

באופן עקרוני, אפשר להתקין מרכזיה לעסקים שלכם, גם אם יש לכם אך ורק קו טלפון אחד, וכך למשל אפשר לקל שירותים כמו מענה אוטומטי, איסוף פרטים, וכיו"ב. עם זאת, ברוב בתי העסק שבהם עושים שימוש במרכזיות, יש לפחות שלושה קווי טלפון שונים. מבחינת הגבול המקסימלי - הרי שאין גבול, והיום אפשר לבחור מרכזיה לעסקים אשר תתמוך גם בעשרות קווים שונים, עם פיזור גיאוגרפי נרחב. כך אתם תוכלו לקבל תמיד את המרכזיה שתתאים לכם באופן אישי.