דף הבית
נושאים כלליים

מיתוג





מיתוג – מהו מיתוג עסקי?

תחום המיתוג העסקי נוגע בכל תחום מתחומי העסק או החברה, תוך שהוא משפיע ורלוונטי בכל נקודות הממשק של העסק עם הלקוחות שלו וזאת בצורה רציפה ועמוקה.

מיתוג עסקי מקצועי יעלה ויגדיר מחדש את ערכי העסק, שפתו ותפיסותיו, תוך התאמתו לקהל הלקוחות הפוטנציאלי של העסק.

מיתוג עסקי מקצועי מקיף את כל תחומי העסק ומתחיל מעיצוב הלוגו של העסק ונייר המכתבים ועד לעיצוב מבנה העסק ורכבי החברה.

 


למעשה ניתן להגדיר את המיתוג העסקי כשפה בה בוחר העסק לדבר עם קהל לקוחותיו.

מיתוג חברה או עסק לא רק יכלול את הבחירה הנכונה של סממני החברה החיצונים, כמו הלוגו, הרכב הצבעים המזהה אותה אלא בנוסף המיתוג יבחר את קהל היעד הנכון לחברה או לעסק, הפרזנטורים אשר ייצגו אותה בפני הקהל הפוטנציאלי, דרך ההצגה, סגנון שפת הכתיבה של המסרים אשר החברה משדרת אל קהל לקוחותיה ועוד.


מיתוג 
 מדוע חשוב למתג את העסק?

בעולם העסקים התחרותי של ימינו התחרות רק הולכת וגדלה, לפיכך מיתוג של בית עסק הוא תנאי הכרחי לשגשוג העסק והבלטתו מעל המתחרים הרבים.

המיתוג העסקי מסייע לכל בית עסק וחברה, להגשים את מטרתם ואת השאיפה להצלחה גדולה מתמשכת ויציבה, ובעיקר להחדרת ערכי החברה למודעות הלקוחות לאורך זמן.

חשיבותו של המיתוג לעסק נעוצה ביכולת שלו בשורה התחתונה להגדיל את הפופולאריות של העסק ומוצריו ובכך להגדיל את רווחיו.


מיתוג עסקי מוצלח

מיתוג עסקי מוצלח ישמור על ייחודיותו של העסק מול המתחרים, תוך שיסייע לו להגיע למיצוי הפוטנציאל העסקי הטמון בו.

כמו כן מיתוג מוצלח יוביל לעיצוב דעת קהל תפיסתי חיובי ביחס למותג, תוך שישדר לקהל הלקוחות הפוטנציאלי מסרים עוצמתיים וחיוביים אודות החברה, המוצר, והערך המוסף ממנו ייהנה הלקוח אשר ירכוש את המוצר של החברה או העסק.

כמו כן מיתוג מוצלח יוביל להפנמת אסוציאציות חיוביות במוחו של הלקוח הפוטנציאלי כאשר הוא יחשוב על המוצר אותו אתה מציע, האסוציאציות המובנות הללו אשר יתקבעו במוחו של הלקוח, תפקידן להפוך את תהליך ההחלטה על רכישת המוצר לקלה ומהירה.

הבנת התודעה של הצרכן עוזרת לנו להבין מהו מיתוג וכיצד להשתמש בו בהקשר הנכון לעסק שלך.